pondelok 10. apríla 2017

Čo je to ako jazda na £ 10k Team Sky kole na britských cestách?

"Videli ste to?" Povedal jeden cyklista na svojich kamarátov, ako sme prefrčal v opačných smeroch na dve časti londýnskej Olympic Velodrome cestná trati.

"Čo sa deje s tým rám?" Povedal iný ako sme stručne koloval vedľa seba v Prudential Londýn-Surrey 100 z 2. augusta. "Eh? Zavesenie? Ako to, že pracuje pre vás? "Povedal iný na nerovná kúsok cesty na rovnakej jazde v centrálnom Londýne.

Je to zvláštny zážitok dostať sa na bicykli, ktorá predáva na viac ako 10.000 £. Keď som to prvýkrát koloval domov cez husté doprave, cítil som sa celkom v rozpakoch, ako by sa chystal ísť zlatou Lamborghini cez rade agresívnyc h jazdcov. Ale samozrejme, že sa to nepáčilo vôbec.Bol som predsa len jazda na bicykli, a ak chce očami cyklista mu dáva bližšom skúmaní nikto netopiere viečka. Ale ja si nemyslím, že by som riskoval ju na ceste kanáli.

Žiarivý v červenom a čiernom ráme a úpravou, na novostavby 2016 Dogma K8-S je účtované ako skutočná hra menič v cestná cyklistika. Prečo? Možno ste videli niečo veľmi podobného, ​​než sa na televíznych prenosov z Tour de France tento rok - v modrej a čiernej farbe.

K8-S bol navrhnutý ako priamy požiadavku z tímu Sky, vedená sirom Dave Brailsford, urobiť jazdu po nerovných cestách - najmä dláždenie - rýchlejšie, bezpečnejšie a pohodlnejšie pre takéto Chris Froome a jeho tím.To iste zdalo, že funguje pre neho v tomto roku po jeho zrútení v roku 2014 a tento roztok - tento motocykel - bol navrhnutý v britsko-talianskeho dizajnu spolupráca v spojení s Jaguar a Pinarello, a vyskúšali sirom Bradley Wiggins cez Paris-Roubaix trasy. A teraz som to na koni. Víkend. Facebook Twitter Pinterest Sir Bradley Wiggins a Sir Dave Brailsford diskutovať dizajnové motívy za Pinarello Dogma K8-S

K8-S je krok nahor od uznávaný profesionálnej úrovni Dogma F8, ale je to stále viac ako päť- krát drahšie ako čokoľvek, čo som kedy išiel predtým. Som presunul postupne až na karbónový rám s Shimano Ultegra brzdami a ozubených kolies, a som viac než spokojný s tým.Ale tu som sa teší plnej Dura Ace 9000 set, a prvá vec, ktorú som si všimla, je ostrosť bŕzd, navyše ľahkosť a pokoj v jazde. Pripadá mi to ako divá mačka čaká na rozpútal.

Potom sa snažím elektrickej prevodovky meniča. Sú to skutočné zjavenie s každým jemným bočné tlačidlá (nie celý brzdovej páky) produkovať okamžité a presné zmeny, bez rinčanie alebo trením - len sprievodný buzz ako šípky jedného kolibríka.Uhlíkové riadidlá Most Talon cítiť pohodlne so svojím plochým profilom, a keď som to vyskúšať v obchode, Matt sa na motorku a izby mi dáva nejaký montážny čas nastaviť nejaké optimálne sedla a riadidiel výšku.

na ceste I môže určite pociťovať rozdiel s Torayca T1100 1K uhlíka asymetrické rámu a Onda K8 T1100 vidlicami. Manipulácia na rohoch je vynikajúca. Rám váži menej ako 1 kg a má vynikajúcu rovnováhu tuhosťou a pružnosťou, najmä s reťazovou, ale má nový DSS 1.0 zavesenia zápas až do jeho vyúčtovanie?Na rozdiel od systémov zavesenie na horských bicyklov, ktoré majú tendenciu na použitie pre veľké zaťaženie pružiny, oleja a gumy, suspenzie K8-S je v podstate gumový spojenie medzi pobyty sedadiel a hlavné sedlovej trubky. Vyzerá to jemný, ale cíti stabilné. Facebook Twitter Pinterest V Pinarello Dogma K8-S. Fotografie: Pinarello / cyklistických izby

Moja skutočná skúška je v Surrey-Londýn 100. Je to prvýkrát, čo som sa podarilo získať miesto na tejto udalosti, a prvých 40 míľ vinutia cez Londýn, aj keď zabalené s ostatnými cyklistov, je hračkou. Je to dobre?Sedlo na jednej jedu je Selle Italia, a je trochu na pevnom strane pre mňa, ale to je osobná vec.

Až dôjdeme na Box Hill, ktorý vyzerá ako hladký koberec betónu v týchto dňoch, londýnska cesty sa ponúkajú variabilné drsnosť a ja by som odhadujú, to je najmenej o 20% viac pohodlnejšie než akékoľvek cestný bicykel I. , som išiel, ale nemôžem predstierať, že si nevšimnete hrbole. Bolo by to niečo zmeniť na dlažbe?A snaží sa na niekoľkých drsnými škvrnami, tak by som si predstaviť, že v priebehu jedného dňa na takom teréne, akumulačné prínosom pre zadku by bolo nápadné.

Naozaj som si užil svoj prvý Surrey-Londýn 100, ktorý vyzeral, že lietať v len o málo viac ako päť hodín, ale občas som sa cítil trocha obávajú, ktoré majú pád na preplnený ch cestách, najmä na takomto drahý bicykli. Cítil som, že naozaj odviazať s touto šelmou, zvlášť až Leith Hill, kde som mal tesné minutie keď niekto vylisované minulosti, keď som sa napil. Ktorý uviedol, že udalosť má žiadny nedostatok drahších modelov, takže to bola veľká zábava k výmene pobavene a obdivné pohľady.

Je K8-S stojí za jeho aktuálnu maloobchodnú cenu 10.299 £?Povedal by som, že je to trochu strmé pre ďalšie závesný prvok, ale ak ste profesionál, alebo veľmi pravidelný jazdec robí dlažobnými kockami, potom by ste byť veľmi pokušenie. Na najvyššej úrovni, zlepšenie sú malé, ale postupne, aby sa rozdiel.

Som hoden takého bicykli? No, a ja by som určite cítiť paranoidné vlastniť jeden - a pochybujem, že by som niekedy môcť dovoliť. Ale to bolo určite bolestivé museli dať ju späť. Ak peniaze boli žiadny objekt, ani som sa cítil bohatý a bezohľadný? Potom absolútne. Áno.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára